Joan Carles Gallego presenta el balanç de l'any 2010

FotoEl secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, ha presentat el balanç de l'any 2010. El sindicat ha analitzat amb diferents dades l'any sindical i ho ha presentat en roda de premsa el dijous 23 de desembre.

Feu clic per veure:
-el document de balanç de l'any 2010
-la presentació 'Balanç 2010 i propostes 2011: afrontant la crisi i l'atac dels especuladors financers'
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dijous 23 de desembre
23/12/2010