Acció de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, al Parlament

FotoLa Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària ha organitzat, en el marc del seu pla de treball i tal com tenia previst fa temps (i sota el lema de "ser ric surt molt barat"), una acció de protesta i rebuig per la possible aprovació de la pràctica eliminació de l'impost de successions que el Govern de la Generalitat plantejava al ple del Parlament del dia 1 de juny.

La Plataforma, en la qual participa CCOO de Catalunya, fa més de dos anys que treballa per denunciar la regressivitat en la fiscalitat i lluita per aconseguir una fiscalitat més justa i equitativa, amb els valors de la solidaritat i la sostenibilitat ambiental.

L'acció s'ha fet el dimecres 1 de juny, a les 11.30 hores, davant del Parlament, on s'ha fet una performance de denúncia i a continuació una cassolada per una fiscalitat justa.

Feu clic per veure:
-el manifest de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària de rebuig a la rebaixa de l'impost de successions
-les declaracions d'Òscar Mateos, de la Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària, efectuades el dimecres 1 de juny de 2011
01/06/2011