CCOO rebutja la "Llei òmnibus" de la Generalitat

FotoCCOO de Catalunya ha fet pública en roda de premsa la seva valoració negativa sobre l'avantprojecte de Llei de simplificació, d'agilitat i reestructuració administrativa i de promoció de l'activitat econòmica, més coneguda com a "Llei òmnibus", presentada per la Generalitat.

La roda, celebrada el dimarts 14 de juny, ha anat a càrrec de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya; Dolors Llobet, secretària de Comunicació i portaveu del sindicat, i Alfons Labrador, director del Centre d’Estudis i Recerca Sindical (CERES) de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-el document de valoració de la "Llei òmnibus"
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dimarts 14 de juny

14/06/2011