Posició de CCOO de Catalunya davant la reforma proposada pel Govern central

Tot sobre la negociació col·lectiva

FotoCCOO ha expressat la seva posició contrària a la reforma de la negociació col·lectiva, que el Govern va presentar el 22 de juny al Congrés dels Diputats, atès que afavoreix el poder empresarial en perjudici dels drets dels treballadors.

Feu clic per veure:
-el comunicat de premsa sobre la negociació col·lectiva, elaborat per la Confederación Sindical de CCOO (21-6-2011)
-la Gaceta Sindical especial sobre la negociació col·lectiva, elaborada per la Confederación Sindical de CCOO (3-6-2011)
-l'anàlisi de la reforma de la negociació col·lectiva, feta pel gabinet d'estudis jurídics de CCOO d'Albacete (juny 2011)
-la circular informativa 9/2010 del CERES, sobre la reforma laboral (30-9-2010)
-la circular informativa 5/2011 del CERES, sobre la reforma de la negociació col·lectiva (28-6-2011)
-la circular informativa 6/2011 del CERES, sobre la reforma de la negociació col·lectiva (26-7-2011)
-quadre sobre la reforma de la necociació col.lectiva, informe Sixte Garganté (23-12-2011)
-context econòmic de la negociació col.lectiva, informe Alfons Labrador (23-12-2011)
-plans d'igualtat i negociació col.lectiva,(23-12-2011)

23/06/2011