Es presenta un estudi sobre l'afiliació estrangera a CCOO de Catalunya

FotoCCOO de Catalunya ha presentat un estudi sobre l'afiliació estrangera al sindicat que ha elaborat el Centre d’estudis i recerca sindicals de CCOO de Catalunya.

L'estudi recull l’evolució quantitativa i qualitativa dels treballadors immigrants afiliats al sindicat, que l’any 2009 eren més 12.000 i representaven més del 6% de l’afiliació a CCOO de Catalunya. L'informe, a més, mostra en xifres la dimensió i els perfils de l’afiliació estrangera, la relació entre els immigrants i el sindicat, l’experiència des de l’òptica dels experts sindicals i els discursos sindicals sobre l’afiliació dels immigrants. El treball mostra també els efectes que la crisi està provocant en la immigració i la seva afiliació al sindicat.

Feu clic per veure:
-el resum de l'estudi sobre l'afiliació estrangera al sindicat
-l'estudi 'L'afiliació estrangera a CCOO de Catalunya'
-un fragment de la roda de premsa de presentació de l'estudi l'afiliació estrangera al sindicat

31/08/2011