Diada Nacional de Catalunya

FotoEl diumenge 11 de setembre, Diada Nacional de Catalunya, CCOO de Catalunya participarà en la tradicional ofrena floral davant el monument a Rafael Casanova a Barcelona. L'ofrena serà conjunta amb UGT.

El punt de concentració per a CCOO de Catalunya serà, a les 9.30 hores del matí, a la Ronda de Sant Pere cantonada amb plaça d'Urquinaona, des d'on ens desplaçarem en manifestació fins al monument.

Paral·lelament, la la Fundació Cipriano García – CCOO de Catalunya organitza la 9a Jornada del Seminari Salvador Seguí: "Quin Estat del benestar volem per a Catalunya? Propostes i alternatives per una sortida a la crisi solidària, equitativa i amb drets socials". Amb la participació d'Agustí Colom, professor d’Economia de la Universitat de Barcelona, i Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, aquesta conferència tindrà lloc el divendres 9 de setembre de 2011, a les 11.30h a la sala d'actes de la seu del sindicat a la Via Laietana, 16, de Barcelona.

Feu clic per veure:
-el manifest de CCOO de Catalunya amb motiu de l'11 de setembre