Informe sobre la situació sectorial i laboral de Catalunya (octubre del 2011)

FotoLa Secretaria d'Acció Sindical i Política Sectorial i la Secretaria de Socioeconomia de CCOO de Catalunya han elaborat un informe sobre la situació sectorial i laboral de Catalunya. L'estudi ha estat presentat en roda de premsa, el divendres 14 d'octubre, a càrrec de José Cachinero, secretari d’Acció Sindical de CCOO de Catalunya, i Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia del sindicat.

Feu clic per veure:
- l'informe Situació sectorial i laboral de Catalunya (octubre de 2011)
- les declaracions de José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial, i Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dijous 14 d'octubre del 2011.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 14 d’octubre de 2011