Informe 2011 sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya

FotoEl Centre d’Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO de Catalunya ha elaborat una nova edició del seu informe anual sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya.

Les dades de l’any 2010 presenten per primer cop una reducció de població estrangera empadronada, que se suma a la reducció interanual de població estrangera de 16 i més anys que ja va començar l’any anterior. Aquesta reducció d’estrangers és exclusivament masculina i té relació amb la pèrdua de llocs de treball en activitats masculinitzades, com la construcció.

Feu clic per veure:
-l'informe del 2011 sobre la situació laboral de la població estrangera a Catalunya
-el vídeo amb les declaracions de Dani Garrell, sociòleg del CERES (Centre d'Estudis i Recerca Sindicals), i Ghassan Saliba, secretari d'Immigració de CCOO de Catalunya, efectuades en la roda de premsa del dimarts 18 d'octubre de 2011
18/10/2011