Avui dimecres, 18 de gener, a les 17'30h a la plaça de Sant Jaume de Barcelona

Els empleats públics es manifestaran contra les retallades

FotoDiferents organitzacions sindicals, que representen els treballadors i treballadores de la funció pública -entre les quals hi ha CCOO de Catalunya-, han convocat una gran manifestació en protesta per les retallades de la Generalitat.

Serà avui dimecres, 18 de gener de 2012, a Barcelona, i començarà a les 17.30h, a la plaça de Sant Jaume, des d'on es dirigirà cap a la seu del Parlament de Catalunya.

Feu clic per veure:
-la notícia Roda de premsa dels sindicats de l'Àrea Pública (13-1-2012)
-el manifest 'No a les retallades. Salvem els serveis públics' (16-1-2012)
-la notícia Els sindicats de la funció pública convoquen una manifestació en contra de les retallades i en defensa dels serveis públics (17-1-2012)
-el cartell de la manifestació del 18 de gener de 2012 (18-1-2012)

16/01/2012