Gràcies a tots i totes

420.000 veus contra la reforma laboral

Feu clic per veure:
-tots els documents de les manifestacions contra la reforma laboral (17-2-2012)
-el manifest "No a la reforma laboral!" (19-2-2012)
-l'article "Els carrers s'omplen de raons", de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, publicat al seu bloc (19-2-2012)
-l'ÀLBUM D'IMATGES AL FACEBOOK (20-2-2012)
-el vídeo de la manifestació de Barcelona, realitzat per CCOO del Vallès Oriental-Maresme (20-2-2012)

En aquest procés de lluita pels drets dels treballadors i treballadores, la propera mobilització serà en clau europea, atès que la Confederació Europea de Sindicats (CES) ha convocat manifestacions el proper dimecres 29 de febrer de 2012:
-a Barcelona, a les 18'00h. des de la Plaça Catalunya
-a Girona, a les 18'00h. des de la Plaça de la Independència
-a Tarragona, lloc i hora per concretar
-a Lleida, lloc i hora per concretar

19/02/2012