Elaborades per la Federació Sindical TRADE

Propostes per als treballadors autònoms davant la crisi

FotoCCOO de Catalunya ha comparegut al Parlament per explicar les propostes per als treballadors i treballadores autònoms davant la crisi. La compareixença ha estat davant la Comissió d'Empresa i Ocupació del Parlament de Catalunya, el dia 29 de febrer de 2012.

Feu clic per veure el document Propostes per donar suport, en l'actual context de crisi, i dignificar el treball autònom, elaborat per la Federació Sindical TRADE de CCOO de Catalunya.
02/03/2012