La comunitat universitària, a favor de la vaga general

FotoLa comunitat universitària (professors/es, personal d'administració i serveis, estudiants, investigadors, catedràtics...), el món acadèmic i universitari, ha expressat el seu nítid i clar rebuig a la reforma laboral aprovada pel Govern de l'Estat i a les polítiques que no ens permetran sortir de la crisi ni crearan ocupació, i dóna suport a la vaga general del 29-M.

El manifest i les adhesions es poden canalitzar a través del següent bloc:

Precisament el dijous 22 de març a les 17'00h s'ha fet públic el suport de la comunitat universitària a la Vaga General del 29-M amb la presentació d'un Manifest. Aquest acte s'ha fet a la sala 40.035 (sala de graus A. Calsamiglia -Edifici Roger de Llúria-) del Campus de la Ciutadella de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), al c/Ramon Trias Fargas, 25-27, de Barcelona. Presentaven dos estudiants d'AEP i AJEC i intervenien Agustí Colom (professor de Teoria Econòmica de la Universitat de Barcelona (UB)), Júlia López (catedràtica de Dret del Treball i la Seguretat Social de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)) i Albert Recio (doctor en Economia i professor del Departament de Teroria Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)), a més d'assistir Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Josep Maria Álvarez, secretari general d'UGT.

Feu clic per veure les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dijous 22 de març a l'acte de suport de la comunitat universitària a la Vaga General del 29-M.

20/03/2012