Actes del divendres 27 d'abril de 2012

Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball

FotoEn ocasió del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball (que se celebra als voltants del 28 d'abril), el divendres 27 d'abril de 2012, a les 10.30 h, la sala d'actes de l'edifici del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16) ha acollit un acte de CCOO on es parlava de l'impacte de la crisi sobre la salut dels treballadors i de les treballadores.

L'obertura, a càrrec de José Manuel Cuenca Moreno, secretari de Salut Laboral de CCOO de Catalunya, portava per títol "Context actual. La crisi, la reforma laboral...", i després hi havia les ponències "La relació entre salut i crisi. Què en sabem?", a càrrec de Salvador Moncada i Lluís, de l'ISTAS de CCOO, centre de referència d’organització del treball, i "Què fem a les empreses. La força de la representació sindical.", a càrrec de Loly Fernández Carou, responsable del Departament de Salut Laboral de CCOO de Catalunya.

Posteriorment, a les 12 h, s'ha fet una concentració conjunta de delegats i delegades de prevenció de CCOO i UGT. Ha tingut lloc al Fossar de les Moreres, a Barcelona, amb el lema "Exigim salut i prevenció a la feina".

Feu clic per veure:
-el manifest conjunt del Dia Internacional de la Salut i la Seguretat en el Treball 2012
-les fotografies de l'assemblea i l'acte al Fossar de les Moreres (27-4-2012)
24/04/2012