A Barcelona, dissabte 12 de maig, a les 18 h a la plaça de Catalunya

Mobilitzacions de la plataforma Prou retallades!: 12-M Mobilització global, dia d'accions 15-M

FotoAquest dissabte la plataforma Prou retallades!, de la qual forma part CCOO de Catalunya, ha convocat mobilitzacions per defensar la democràcia, els drets socials i les llibertats civils: 12-M Mobilització global, dia d'accions 15M.

Per això fem una crida a la participació activa de la ciutadania en unes mobilitzacions que tenen per lema "No tenim por. El 12 de maig sortim al carrer a defensar la democràcia, els drets socials i les llibertats civils".

A Barcelona, es farà una manifestació que començarà a les 18 h a la plaça de Catalunya (concentració prèvia a les 17.30 h a la plaça de Catalunya cantonada amb el carrer Pelai). A Tarragona, la manifestació serà a les 19 h, convocada per la Plataforma per la Defensa dels Drets Públics (de la qual forma part CCOO de les Comarques Tarragonines) i l'assemblea 15M, sortirà de la plaça Imperial Tàrraco. A Lleida, hi ha manifestació a les 18 h, sortirà de la plaça de Ricard Viñes. A Girona, hi ha una concentració a les 18 h a la Plaça Catalunya.

Feu clic per veure el manifest 12-M Mobilització global, Dia d'accions 15-M.
10/05/2012