Article publicat a 'La Vanguardia' (26-06-2012)

Javier Pacheco: 'De tancar a fer vehicles elèctrics'

Foto Javier Pacheco, secretari general de la Federació d'Indústria de CCOO de Catalunya, parla de la continuïtat de la feina a Nissan. Amb l'anunci de la versió elèctrica de la furgoneta NV-200, Nissan completa el pla industrial, de manera que s'ha posat de relleu l'esforç i el sacrifici que han fet els 3.500 treballadors i treballadores de Nissan, sobretot les més de 1.000 persones que van perdre la feina, la majoria de les quals han tornat a l'empresa.

Feu clic per veure l'article "De tancar a fer vehicles elèctrics", publicat al diari La Vanguardia, el dimarts 26 de juny de 2012.
26/06/2012