Es tanca amb la resolució 'El sindicalismo confederal y el estado de las autonomías'

Cinquena trobada "Galeuscat sindical" entre CCOO de Galícia, Euskadi i Catalunya

FotoAquesta setmana ha tingut lloc una nova trobada "Galeuscat sindical" entre delegacions de CCOO de Galícia, Euskadi i Catalunya. És la cinquena edició i s'ha fet a Barcelona, amb el lema "CCOO davant d'un escenari de crisi i polítiques recentralitzadores".

Feu clic per veure:
- la resolució 'El sindicalismo confederal y el estado de las autonomías'
- l'àlbum de fotografies del Galeuscat 2012
- resum de la roda de premsa del Galeuscat 2012:

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 6 de juliol de 2012