Document elaborat per la Secretaria de Socioeconomia

Normes de cotització i pensions públiques 2012

Revisat a setembre de 2012 amb les últimes actualitzacions

S’INCLOUEN LES MODIFICACIONS INTRODUIDES PEL RD-Llei 20/2012 de medidas para garantizar la estabilidad presupuestaria y de fomento de la competitividad, de 14 de juliol de 2012 i del RD 23/2012, de 24 de agosto, por el que se prorroga el programa de recualificación profesional de las personas que agoten su protección por desempleo.

Enguany, la Secretaria de Socioenconomia de CCOO de Catalunya ha elaborat un nou document amb les normes de cotització i pensions públiques. Es tracta d'un document sindical que pretén aportar informació sobre les prestacions econòmiques de la Seguretat Social i de protecció per atur.

Feu cli per veure el document sindical número 47 amb les Normes de cotització i pensions públiques 2012
01/10/2012