Presentat en roda de premsa el dilluns 30 de juliol de 2012

Informe 'Situació sectorial i laboral a Catalunya'

FotoLes secretaries d'Acció Sindical i Política Sectorial i de Socioeconomia de CCOO de Catalunya han analitzat la situació econòmica dels primers mesos del 2012, amb l'impacte dels expedients de regulació d'ocupació (ERO) i l'atur.

L'informe s'ha presentat en roda de premsa el dilluns 30 de juliol a la sala de premsa de la seu del sindicat a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta).

Feu clic per veure:
-l'informe 'Situació sectorial i laboral a Catalunya'
-les declaracions de José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial, i Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, de CCOO de Catalunya, efectuades el dilluns 30 de juliol de 2012

30/07/2012