Roda de premsa celebrada a la seu de CCOO de Catalunya el dimecres 7 de novembre de 2012

L'Assemblea Nacional Catalana recolza la vaga general del 14-N

FotoEl dimecres 7 de novembre ha tingut lloc una roda de premsa per explicar el suport de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) als sindicats convocants de la vaga general del 14-N. S'ha fet a la seu de CCOO de Catalunya, a Barcelona.

Feu clic per veure:
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, i Carme Forcadell, presidenta de l'ANC, efectuades el dimecres 7 de novembre de 2012
-la declaració conjunta de suport a la vaga general del 14-N
-les fotografies de la trobada de l'ANC amb els sindicats

07/11/2012