Presentat al Paranimf de la Universitat de Barcelona el dilluns 3 de desembre de 2012

Pacte per a la indústria a Catalunya

FotoEl dilluns 3 de desembre de 2012 s'ha presentat a Barcelona el Pacte per a la indústria a Catalunya. Fruit d'un acord entre col·legis tècnics i professionals, universitats, centres tecnològics, organitzacions empresarials i CCOO i UGT, s'ha acordat impulsar el debat sobre el paper de la indústria en l'economia del país i en el seu model socioeconòmic, així com en el necessari canvi de model productiu i de patró de creixement de l'economia catalana.

L'acte ha tingut lloc al Paranimf de la Universitat de Barcelona (UB), amb les intervencions dels secretaris generals de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya, Joan Carles Gallego i Josep Maria Álvarez, l'acadèmic Joan Trullén, el degà del Col·legi d'enginyers industrials, Joan Vallvé, i el rector de la UB, Dídac Ramírez.

Feu clic per veure:
-el document Pacte per a la indústria a Catalunya
-les declaracions de Joan Carles Gallego, secretari general de CCOO de Catalunya, efectuades el dilluns 3 de desembre de 2012
-les fotografies de l'acte de signatura del Pacte per a la indústria a Catalunya

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de desembre de 2012