Presentat en roda de premsa el divendres 8 de febrer de 2013

Informe sobre conjuntura sectorial i socieconòmica

FotoLes secretaries de Socioeconomia i d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya han presentat un informe, on valora la situació econòmica després de la reforma laboral del Govern del PP, gairebé un any després de la seva aprovació.

L'informe recull l'evolució de temes com l'atur registrat, la contractació registrada o la protecció de les persones, pel que fa al mercat de treball, i també indicadors econòmics i industrials, l'evolució dels expedients de regulació d'ocupació (ERO), els acomiadaments individuals, o l'evolució de la negociació col·lectiva, entre d'altres.

Hi han intervingut Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, i José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial, de CCOO de Catalunya.

Feu clic per veure:
-l'informe 'Impacte de la reforma laboral sobre la conjuntura econòmica i el mercat de treball català'.
-les declaracions de Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, i José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial, de CCOO de Catalunya, efectuades el divendres 8 de febrer de 2013
08/02/2013