Presentat en roda de premsa el divendres 3 de maig de 2013

Mapa dels ERO a Catalunya

FotoLa Secretaria d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, el divendres 3 de maig de 2013, el mapa dels expedients de regulació d'ocupació (ERO) de l'any 2012.

Feu clic per veure:
-l'informe 'Anuari Expedients de Regulació d'Ocupació a Catalunya'
-les declaracions de José Cachinero i Salvador Clarós, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial i membre de la Secretaria, de CCOO de Catalunya, efectuades el divendres 3 de maig de 2013

03/05/2013