Presentat el dilluns 22 de juliol del 2013

Estudi del CERES sobre la població estrangera

Foto Novament, el Centre d'Estudis i Recerca Sindicals (CERES) de CCOO de Catalunya ha presentat en roda de premsa, el dilluns 22 de juliol, un estudi sobre la població estrangera a Catalunya.

Feu clic per veure:
- l'informe "Situació laboral de la població estrangera a Catalunya. Informe 2013"
- les declaracions de Carles Bertran, responsable de Migracions, i Dani Garrell, membre del Centre d'Estudis i Recerca Sindicals (CERES), de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del dilluns 22 de juliol de 2013
22/07/2013