Informe de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (FECOHT) de CCOO de Catalunya

Valoració de la campanya turística del passat estiu

FotoEl dimarts 15 d'octubre, la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (Fecoth) de CCOO de Catalunya ha presentat un informe per valorar la campanya turística del passat estiu. El sindicat vol alertar que l'augment de pernoctacions que hi ha hagut no s'ha traduït en creixement d'ocupació, sinó que el nombre de treballadors ha estat menor que en altres temporades.

Feu clic per veure:
-l'informe 'El turisme a Catalunya'
-les declaracions de Manuel García Murillo, secretari general, i Ginés López, secretari de Comunicació, de la Federació de Comerç, Hostaleria i Turisme (Fecoth) de CCOO de Catalunya, efectuades el dimarts 15 d'octubre de 2013

15/10/2013