Elaborat per les secretaries de Socioeconomia i d'Acció Sindical i Política Sectorial

CCOO presenta l''Informe sectorial i de mercat de treball a Catalunya (novembre del 2013)'

FotoLes secretaries de Socioeconomia i d'Acció Sindical i Política Sectorial de CCOO de Catalunya han elaborat un informe que demostra com la situació econòmica i laboral de Catalunya continua sent crítica, sense signes de millora. S'ha presentat en roda de premsa el divendres 15 de novembre del 2013.

Feu clic per veure:
- L'"Informe sectorial i de mercat de treball a Catalunya (novembre de 2013)".
- Les declaracions de José Cachinero, secretari d'Acció Sindical i Política Sectorial, i Cristina Faciaben, secretària de Socioeconomia, de CCOO de Catalunya, efectuades a la roda de premsa del divendres 15 de novembre del 2013.
15/11/2013