Dictamen 11/2014 sobre el Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 193/2007, de 4 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament sobre el procediment administratiu especial per a la imposició de mesures correctores d'incompliments en matèria de prevenció de riscos laborals en l'àmbit de l'Administració de la Generalitat de Catalunya

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 11/2014 sobre el Projecte de decret pel qual es modifica el Decret 193/2007, de 4 de setembre, pel qual s’aprova el Reglament sobre el procediment administratiu especial per a la imposició de mesures correctores d’incompliments en matèria de prevenció de riscos laborals en l’àmbit de l’Administració de la Generalitat de Catalunya, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

Feu clic per veure el dictamen el resum.
06/05/2014