Dictamen 15/2017 sobre el Projecte de decret sobre els règims d'intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants en l'atmosfera, el registre i el sistema de control de les seves emissions i es modifiquen diversos decrets en temes d'emissió

Dictamen 15/2017, sobre el Projecte de decret sobre els règims d'intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants

El Consell de Treball, Econòmic i Social de Catalunya ha valorat el Dictamen 15/2017, sobre el Projecte de decret sobre els règims d’intervenció ambiental atmosfèrica dels establiments on es desenvolupin activitats potencialment contaminants en l’atmosfera, el registre i el sistema de control de les seves emissions, i es modifiquen diversos decrets en matèria d’emissions a l’atmosfera, i sol·licita al Govern que sigui receptiu a les recomanacions formulades en aquest dictamen.

Feu clic per veure
el dictamen o el resum.