CCOO de Catalunya

8 d'abril Congrés Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

8 d'abril Congrés Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya »

Propostes del sindicat per consolidar el sistema públic de pensions: 'Pensions públiques, vida digna'

CCOO de Catalunya ha engegat una campanya sota el lema "Pensions públiques, vida digna" on s'inclou un informe amb la situació del sistema públic de pensions i les propostes de CCOO per consolidar el sistema amb la idea que les pensions són un dret i no un privilegi.

més informació »

Resolució general del Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 8 d'abril, el seu Congrés, amb el lema La força del compromís i de l'organització. El congrés tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

més informació »

Bretxa digital i deshumanització dels serveis bancaris

Acord del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf, en què es demana que es regularitzi una normativa més justa i solidària i que doni servei als veïns i veïnes dels municipis que s'han quedat sense sucursal bancària.

8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores

CCOO de Catalunya ha organitzat l'acció reivindicativa "Pintem els carrers de lila"

Ha mort Juan Navarro

El sindicat lamenta profundament la seva mort i trasllada el seu sincer condol a familiars i amics.

Novetats de la Seguretat Social 2021

El document inclou les quantitats tant de les pensions mínimes (jubilació, incapacitat permanent, viudetat, orfandat, a favor de familiars, pensions del SOVI o pensions màximes, pensions no contributives i pensions de classes passives) com de les prestacions familiars i assistencials (contributives o no contributives com l'assignació per fill a càrrec, el pagament per naixement o adopció en famílies nombroses, monoparentals o amb mare amb discapacitat, així com les prestacions de la Llei general de discapacitat o la pensió assistencial o l'IPREM).

més informació »

Els joves tenen dret a una pensió digna

El títol d'aquest article no és un error, és tota una declaració d'intencions en relació amb un sistema públic de pensions, contributiu, intergeneracional i solidari, que hem construït al llarg dels anys al nostre país amb l'esforç de milions de treballadors i treballadores, en menor grau aquestes últimes generacions, pel retard històric en la seva incorporació al mercat de treball i pel car peatge que estan pagant en un escenari de precarietat excessivament feminitzat.

12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

Documents congressuals del 12è congrés de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

CCOO de Catalunya demana mesures de seguretat i protecció davant la COVID 19 per a les persones amb discapacitat i defensa de la seva inserció laboral

més informació »

Video Asamblea con Carlos Bravo, secretario confederal de Políticas Públicas y Protección Social de CCOO.

El Futuro de las Pensiones

Més notícies »