CCOO de Catalunya

Delegació de Catalunya al 13e. Congrés Estatal de la Federació de Pensionistes i Jubilats

Congresos de la Federación de Pensionistas de CCOO »

Gent gran, bancs i bretxa digital

Mira el programa de CCOO a TVC »

1r d'Octubre : Dia Internacional de les Persones Grans

El dia 1 d'octubre, dia Internacional de les Persones Grans ,les Federacions de Pensionistes i Jubilats d'UGT i de CCOO reclamem al Govern i al conjunt de les Administracions i Poders públics, major dotació de recursos per a la millora del sistema de salut i dependència, el finançament de les pensions, l'aplicació transversal de la perspectiva de gènere i el replantejament del sistema productiu i fiscal.

més informació »

Recull fotográfic de les concentracions davant d'entitats bancàries

més informació »

CCOO i UGT reclamen una pujada de les pensions mínimes i no contributives en els PGE-2022

1 de cada 5 pensions contributives (el 22,8%) necessiten de complements

Gent gran, bancs i bretxa digital

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya fa setmanes que protesta davant dels bancs

més informació »

Conversatori sobre "Colòmbia: Veritat, Justícia, Reparació i No Repetició"

50è Aniversari del Tancament de Pensionistes a Gijón, setembre 1971

Les conseqüències de la mobilització van acabar amb ferits entre els tancats i en un consell de guerra

més informació »

CCOO commemora els 50 anys de l'Assemblea de Catalunya amb un acte públic, el 9 de setembre, a l'Església de Sant Agustí de Barcelona

L'acte serà presencial, amb inscripció prèvia per regular l'aforament de l'Església de Sant Agustí segons mesures COVID, i també es retransmetrà en directe pel canal de YouTube de CCOO de Catalunya.

més informació »

PAGAMENT DEL 55% de la paga de 2014 al novembre.

El Govern de la Generalitat pagarà el 55 % de la paga extra de 2014, que encara deu, en la nòmina de novembre.

més informació »

Resolución de 8 de junio de 2021, de la Mutualidad General de Funcionarios Civiles del Estado, por la que se convoca la concesión de ayudas asistenciales para el año 2021.

Ayudas asistenciales para el año 2021, MUFACE

més informació »

Especial 'Lluita obrera' sobre l'acord de pensions

'Lluita obrera': se signa l'acord que assegura el futur del nostre sistema públic de pensions per a les properes dècades.

Tot sobre l'acord de pensions del 2021

Acord sobre pensions del 2021.

Celebrat el 12é Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya

Aprobada una important resoluciò sobre la gent grand

més informació »

Finalitza el Congrés de la Federació Estatal de Pensionistes i Jubilats de CCOO amb l'elecció de Vicente Llamazares com a nou secretari general

Finaliza el Congreso de la Federación de Pensionistas y Jubilados de CCOO con la elección de Vicente Llamazares como nuevo Secretario General

més informació »

Els pensionistes de CCOO es mobilitzen al Prat de Llobregat contra la bretxa digital de les entitats bancàries

Des de CCOO estem comprovant que els bancs han canviat les normes d'atenció a les persones, i s'ha imposat un sistema que exclou aquelles que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies.

més informació »

Propostes del sindicat per consolidar el sistema públic de pensions: 'Pensions públiques, vida digna'

CCOO de Catalunya ha engegat una campanya sota el lema "Pensions públiques, vida digna" on s'inclou un informe amb la situació del sistema públic de pensions i les propostes de CCOO per consolidar el sistema amb la idea que les pensions són un dret i no un privilegi.

més informació »

Resolució general del Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 8 d'abril, el seu Congrés, amb el lema La força del compromís i de l'organització. El congrés tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

més informació »

Bretxa digital i deshumanització dels serveis bancaris

Acord del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf, en què es demana que es regularitzi una normativa més justa i solidària i que doni servei als veïns i veïnes dels municipis que s'han quedat sense sucursal bancària.

Més notícies »