CCOO de Catalunya

25 de Novembre Dia Internacional per l'eliminació de la violència envers les dones

Amb tu tenim més força »

Concentració en la commemoració de 1r d'Octubre com el dia Internacional de les Persones Grans

Las Federacions de CCOO i UGT amb la Plataforma Unitaria de la Gent Gran »

Gent gran, bancs i bretxa digital

Mira el programa de CCOO a TVC »

'La Nostra Veu', núm. 79

REVISTA DE LA FEDERACIÓ DE PENSIONISTES I JUBILATS DE CCOO DE CATALUNYA.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya homenatja a l'històric sindicalista Juan Navarro.

Homenatge a Juan Alamillo

Homenatge a Juan Alamillo, un company de CCOO, a la Fira de la Gent Gran per la seva incansable dedicació a la gent gran. Pel seu compromis i treball per millorar la qualitat de vida de les persones grans .

més informació »

Si no es tenen en compte les nostres propostes en el desenvolupament de polítiques públiques i amb una major dotació de recursos per a la millora del sistema de salut i dependència, el finançament de les pensions, l'aplicació transversal de la perspectiva de gènere i el replantejament del sistema productiu i fiscal, els pensionistes i jubilats de CCOO i d'UGT ens continuarem mobilitzant .

1r d'Octubre : Dia Internacional de les Persones Grans

El dia 1 d'octubre, dia Internacional de les Persones Grans ,les Federacions de Pensionistes i Jubilats d'UGT i de CCOO reclamem al Govern i al conjunt de les Administracions i Poders públics, major dotació de recursos per a la millora del sistema de salut i dependència, el finançament de les pensions, l'aplicació transversal de la perspectiva de gènere i el replantejament del sistema productiu i fiscal.

més informació »

Recull fotográfic de les concentracions davant d'entitats bancàries

més informació »

CCOO i UGT reclamen una pujada de les pensions mínimes i no contributives en els PGE-2022

1 de cada 5 pensions contributives (el 22,8%) necessiten de complements

Gent gran, bancs i bretxa digital

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya fa setmanes que protesta davant dels bancs

més informació »

Conversatori sobre "Colòmbia: Veritat, Justícia, Reparació i No Repetició"

50è Aniversari del Tancament de Pensionistes a Gijón, setembre 1971

Les conseqüències de la mobilització van acabar amb ferits entre els tancats i en un consell de guerra

més informació »

CCOO commemora els 50 anys de l'Assemblea de Catalunya amb un acte públic, el 9 de setembre, a l'Església de Sant Agustí de Barcelona

L'acte serà presencial, amb inscripció prèvia per regular l'aforament de l'Església de Sant Agustí segons mesures COVID, i també es retransmetrà en directe pel canal de YouTube de CCOO de Catalunya.

més informació »

PAGAMENT DEL 55% de la paga de 2014 al novembre.

El Govern de la Generalitat pagarà el 55 % de la paga extra de 2014, que encara deu, en la nòmina de novembre.

més informació »

Resolución de 8 de junio de 2021, de la Mutualidad General de Funcionarios Civiles del Estado, por la que se convoca la concesión de ayudas asistenciales para el año 2021.

Ayudas asistenciales para el año 2021, MUFACE

més informació »

Especial 'Lluita obrera' sobre l'acord de pensions

'Lluita obrera': se signa l'acord que assegura el futur del nostre sistema públic de pensions per a les properes dècades.

Tot sobre l'acord de pensions del 2021

Acord sobre pensions del 2021.

Celebrat el 12é Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya

Aprobada una important resoluciò sobre la gent grand

més informació »

Finalitza el Congrés de la Federació Estatal de Pensionistes i Jubilats de CCOO amb l'elecció de Vicente Llamazares com a nou secretari general

Finaliza el Congreso de la Federación de Pensionistas y Jubilados de CCOO con la elección de Vicente Llamazares como nuevo Secretario General

més informació »

Els pensionistes de CCOO es mobilitzen al Prat de Llobregat contra la bretxa digital de les entitats bancàries

Des de CCOO estem comprovant que els bancs han canviat les normes d'atenció a les persones, i s'ha imposat un sistema que exclou aquelles que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies.

Més notícies »