Altres notícies

Els pensionistes de CCOO es mobilitzen al Prat de Llobregat contra la bretxa digital de les entitats bancàries

Des de CCOO estem comprovant que els bancs han canviat les normes d'atenció a les persones, i s'ha imposat un sistema que exclou aquelles que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies.

més informació »

Propostes del sindicat per consolidar el sistema públic de pensions: 'Pensions públiques, vida digna'

CCOO de Catalunya ha engegat una campanya sota el lema "Pensions públiques, vida digna" on s'inclou un informe amb la situació del sistema públic de pensions i les propostes de CCOO per consolidar el sistema amb la idea que les pensions són un dret i no un privilegi.

més informació »

Resolució general del Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya.

més informació »

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 8 d'abril, el seu Congrés, amb el lema La força del compromís i de l'organització. El congrés tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.

més informació »

Bretxa digital i deshumanització dels serveis bancaris

Acord del Sindicat Intercomarcal de Pensionistes i Jubilats de CCOO Baix Llobregat - Alt Penedès - Anoia - Garraf, en què es demana que es regularitzi una normativa més justa i solidària i que doni servei als veïns i veïnes dels municipis que s'han quedat sense sucursal bancària.

8 de Març, Dia Internacional de les Dones Treballadores

CCOO de Catalunya ha organitzat l'acció reivindicativa "Pintem els carrers de lila"

Ha mort Juan Navarro

El sindicat lamenta profundament la seva mort i trasllada el seu sincer condol a familiars i amics.

Novetats de la Seguretat Social 2021

El document inclou les quantitats tant de les pensions mínimes (jubilació, incapacitat permanent, viudetat, orfandat, a favor de familiars, pensions del SOVI o pensions màximes, pensions no contributives i pensions de classes passives) com de les prestacions familiars i assistencials (contributives o no contributives com l'assignació per fill a càrrec, el pagament per naixement o adopció en famílies nombroses, monoparentals o amb mare amb discapacitat, així com les prestacions de la Llei general de discapacitat o la pensió assistencial o l'IPREM).

més informació »

Els joves tenen dret a una pensió digna

El títol d'aquest article no és un error, és tota una declaració d'intencions en relació amb un sistema públic de pensions, contributiu, intergeneracional i solidari, que hem construït al llarg dels anys al nostre país amb l'esforç de milions de treballadors i treballadores, en menor grau aquestes últimes generacions, pel retard històric en la seva incorporació al mercat de treball i pel car peatge que estan pagant en un escenari de precarietat excessivament feminitzat.

12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya

Documents congressuals del 12è congrés de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya