El dia 8 d'abril, a la seu de CCOO de Catalunya

Celebrat el 12é Congrés de la Federació de Pensionistes de CCOO de Catalunya

Foto

El dia 8 d'abril es va celebrar el 12è Congrés de la Federació de Pensionistes i Jubilats de Catalunya amb la participació de 160 companyes i companys elegits prèviament a les assemblees d'afiliats de les diferents comarques de Catalunya.

La pandèmia ha dificultat la participació de l'afiliació, gent gran i amb dificultats per al seguiment del procés per via tant presencial com telemàtica, però no ha estat obstacle perquè s'hagin debatut els documents i hagi estat escollida una nova direcció. El congrés va aprovar una important resolució que resumeix les tasques que aquesta federació té per als propers mesos. Aquesta resolució que s'adjunta ha de servir perquè els sindicats comarcals de Pensionistes i Jubilats hi tinguin una guia d'actuació, al costat de les tasques que acordin a cada lloc.

Va ser reelegit Miquel Lluch com a secretari general i Jaume Gabarró, Estrella Pineda, Francisco Aguera, Isabel Garcia, Ceferino Alonso i Neus Vilanova seran els companys i companyes que formaran part de la nova Executiva al costat del secretari general. Una comissió executiva més reduïda i més igualitària.

Resolució aprovada al congrés

28/06/2021