Gent gran, bancs i bretxa digital

Foto
Els bancs han canviat les maneres d’atendre les persones, i han implantat com a norma general els sistemes digitals. Aquest sistema imposat està excloent aquelles persones que no tenen capacitat per fer servir les noves tecnologies. És el cas de la gent gran.

La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya fa setmanes que protesta davant dels bancs en contra de la bretxa digital que pateix la gent gran amb aquestes entitats. Ho expliquem en aquest programa:  https://youtu.be/8aaOTNFTy9c

20/09/2021