Las Federacions de CCOO i UGT amb la Plataforma Unitaria de la Gent Gran

Concentració en la commemoració de 1r d'Octubre com el dia Internacional de les Persones Grans

Foto

En el dia 1 d'octubre, les Federacions de Pensionistes i Jubilats d'UGT i de CCOO hem reclamat, una vegada més  al Govern i al conjunt de les Administracions i Poders públics, el següent:

1 El desenvolupament i la implantació de polítiques públiques en matèria de  salut, 2 -Que es continuï protegint les persones grans del COVID-19, 3 més capacitat de resposta del Sistema d'Atenció a la Dependència davant la crisi sanitària 4 - Que els partits políticstinguin en compte que el col·lectiu de persones grans és molt vulnerable a polítiques de retallades , 5 Que ès necessari abordar les desigualtats al llarg de totes les etapes de la vida. 6 -Que es necesari e molt important iniciar un debat per a després plasmar-lo en una futura llei integral de drets de les persones grans . 7.-Considerar el fet de l'envelliment com un assoliment obtingut pels avanços cientifico-tècnics del coneixement humà i, alhora, com un repte per a aconseguir que durant el temps en què es prolongui la pervivència es garanteixi la millor qualitat de vida. 8.- Que ens continuarem mobilitzant contra la pobresa energètica, perquè el preu de la llum és desorbitat.

I que davant els problemes que tenim el nostre col·lectiu, i si no es tenen en compte les nostres propostes en el desenvolupament de polítiques públiques i amb una major dotació de recursos per a la millora del sistema de salut i dependència, el finançament de les pensions, l'aplicació transversal de la perspectiva de gènere i el replantejament del sistema productiu i fiscal, els pensionistes i jubilats de CCOO i d'UGT ens continuarem mobilitzant fins a aconseguir-ho, cridant el conjunt de la societat a participar en aquestes mobilitzacions.

Avui acció reivindicativa  en Pça. Sant Jaume pel 1 d' Octubre. CCOO amb  UGT y la Plataforma Unitària de la Gent Gran de Catalunya.

29/09/2021