CCOO de Catalunya

Preguntes freqüents i consultes sobre el coronavirus

Informa-te'n ara! »

Forma't amb CCOO

Informa't »

Adequació de la quota d'afiliació per a les persones que han perdut ingressos pel coronavirus

Informa-te'n »

CCOO lamenta la decisió del Parlament de rebutjar la paga extraordinària per COVID-19 al personal de neteja dels centres sanitaris

La reivindicació d'equiparació porta en l'agenda sindical des de l'any 2020 i es va constatar amb la vaga de neteja de centres sanitaris i sociosanitaris de Catalunya del 30 d'abril de 2021, amb l'objectiu d'exigir la gratificació pagada al personal sanitari i sociosanitari. Les treballadores i els treballadors de la neteja també han estat a la primera línia davant la COVID-19.

més informació »

La Federació de Sanitat de CCOO celebra el posicionament del Parlament per aturar tots els processos d'externalització sanitària, inclosa l'esterilització quirúrgica

Això suposa la paralització de tots els processos d'externalització sanitària, com el d'esterilització quirúrgica a grans hospitals de Barcelona, també, dota dels recursos propis (humans, materials i organitzatius) per garantir-ne la cobertura en condicions de qualitat.

més informació »

Preguntes i respostes sobre l'Acord de temporalitat a les administracions públiques

Adaptació Sanitat.

més informació »