CCOO de Catalunya

Dia internacional de la infermeria

12 de maig »

Preguntes freqüents i consultes sobre el coronavirus

Informa-te'n ara! »

Adequació de la quota d'afiliació per a les persones que han perdut ingressos pel coronavirus

Informa-te'n »

12è Congrés de CCOO de Catalunya

Del 21 al 23 de maig de 2021 »

Forma't amb CCOO

Informa't »

12 de maig, dia internacional de la infermeria

Ningú pensava que seria un microorganisme qui posaria en evidència, el que les i els Professionals d'Infermeria venim denunciant des de fa molt temps, la mancança de recursos personals i la precarietat contractual en els sectors de la Sanitat i la Recerca. Les i els Professionals d'Infermeria, hem estat, seguim estant i estarem, al capdavant de les cures en aquesta pandèmia, donant-ho tot i més.

més informació »

CCOO denuncia repressió sindical al SEM

CCOO ha demanat a la Consellera de Salut i al seu Consell d'Administració la readmissió immediata del professional.

més informació »

CCOO en contra del procés d'externalització dels serveis d'esterilització de diversos hospitals públics

No volem tornar a èpoques passades on un dels objectius del Govern de la Generalitat era privatitzar el model de sanitat pública catalana, el que cal és internalitzar serveis ja que son els que enforteixen el sistema públic de salut.

més informació »

Signatura del Primer Conveni Col·lectiu d'àmbit autonòmic de Catalunya d'atenció a la gent gran ( GERCAT)

Des de CCOO fem una valoració positiva d'aquest Conveni, malgrat som conscients que queda molt camí per recórrer en aquest sector, altament feminitzat i precaritzat, i continuarem lluitant tant per ampliar l'àmbit funcional d'aplicació del present conveni com per millorar les condicions de treball.

més informació »

Un pas més cap a la transparència

Des del sindicat no ens cansarem de reivindicar tots aquells supòsits legals que han d'afavorir la millora de la qualitat democràtica en el funcionament de les administracions públiques, que en definitiva han de permetre millorar el coneixement de l'activitat pública i la confiança ciutadana en la gestió pública i l'exigència del seu compliment.

més informació »

CCOO de España   CCOO de Catalunya   Federación de Sanidad y Sectores Sociosanitarios