Salut laboral

Guies actualitzades de prevenció contra la COVID-19 al lloc de treball

Els protocols elaborats per les autoritats sanitàries en l'àmbit laboral continuen vigents i incorporen encara les mesures preventives que cal prendre als centres de treball.

més informació »

El treball amb fred pot tenir efectes negatius sobre la salut de les persones treballadores

Quan la temperatura dels llocs de treball és igual o inferior a 10 ºC parlem d'estrès tèrmic per fred i requereix realitzar una avaluació específica del risc i implantar mesures preventives.

més informació »

Comunicat de la Federacióde Sanitat de CCOO de Catalunya respecte a la reunió mantinguda amb la mútua MC MUTUAL

Arran de la publicació del Reial Decret Llei 3/2021, publicat al BOE el 3 de febrer, que tracta al seu art. 6 del reconeixement de malaltia professional pels professionals de centres sanitaris i sociosanitaris, des de la Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya vàrem valorar la necessitat de demanar una reunió amb la direcció de MC Mutual per saber de primera ma com interpreta i aplicarà aquesta normativa.

més informació »

CCOO demana garantir la seguretat del personal sanitari i la ciutadania i exigeix el cessament de les persones responsables de la gestió de la crisi

Davant el cas d'ebola confirmat i els pendents de confirmació a Espanya

més informació »

Procediment de col·locació i retirada dels equips de protecció individual (EPI) per a l'atenció d'un pacient amb sospita de malaltia hemorràgica per virus de l'Ebola

Procediment de col·locació i retirada dels equips de protecció individual.

més informació »

Les empreses una vegada més, fa recaure sobre els treballadors/es el cost que suposa aplicar el Real Decret 664/97 sobre els risc biològic

CCOO, desde el mes d'agost, està exigint l'aplicació integra del RD 664/97 de 12 de maig.

més informació »

BOICCOOT a la siniestralidad laboral

Boletín informativo de CCOO

més informació »

CCOO convoca una assemblea i una acció reivindicativa el 28 d'Abril, Dia Internacional de la Salut Laboral

La desregulació legislativa condemna la seguretat i la salut dels treballadors i treballadores i la economia del nostre país

més informació »

PROPUESTAS DE CCOO Y UGT FRENTE AL CANCER DE ORIGEN LABORAL, EL AMIANTO Y LA SÍLICE

la Organización Mundial de la Salud (OMS), indica en su Informe Mundial contra el Cáncer 2014 que estas patologías están creciendo.

més informació »

Publicació Resolució EMO/263/2014 (activitats preventives MATMPSS Catalunya 2014)

Amb data 10 de febrer del 2014

SUMARI de la revista 'porExperiencia'

Núm. 63,de desembre de 2013, de la 'Revista de Salud Laboral para delegadas y delegados de prevención de CCOO'.

LÍMITS D'EXPOSICIÓ PROFESSIONAL PER A AGENTS QUÍMICS A ESPANYA 2014

Nou document que es va aprovar a la darrera reunió del Ple de la Comissió Nacional de Seguretat i Salut.

més informació »

Últimes reformes legislatives en matèria de seguretat vial i les seves conseqüències sobre la salut laboral

Breu resum.

Assessoraments sobre salut laboral

Aclariment.

SUMARI de la revista 'porExperiencia'

Núm. 60, d'abril de 2013, de la 'Revista de Salud Laboral para delegadas y delegados de prevención de CCOO'.

més informació »

CCOO ha posat de manifest els incompliments en matèria preventiva que fa l'ICS

En totes les reunions de la Paritària de Salut Laboral de l'ICS hem posat de manifest els incompliments en matèria preventiva que afecten de manera directe a la seguretat i salut dels treballadors.

més informació »

¿Qué más hacer para que una empresa razone?

Article publicat a la revista porExperiencia de Isabel Zapata i Francesc Carnota de la Federació de Sanitat.

més informació »

Els danys i els riscos de les politiques sobre la salut de les dones

INFORME 2012: Dia Internacional d'acció per a la salut de les dones

més informació »