Qui som

CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central (Bages-Berguedà-Moianès), forma part de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya -CONC- i en l'àmbit intercomarcal és la més representativa en delegats i comitès d'empresa en el conjunt de les nostres comarques.

El nostre sindicalisme és de classe i nacional i considera que l'associació de les persones treballadores és imprescindible per defensar adequadament els nostres interessos econòmics, laborals i socials, i contribuir a una societat que sigui més justa, democràtica i participativa.

La nostra Unió està formada pels sindicats intercomarcals, que agrupen les persones treballadores de uns determinats sector i es cuiden de la negociació del convenis i de tot el que fa referència a l'acció sindical als centres de treball. Aquests sindicats entre d'altres són: Indústria (metall, mineria i electricitat, tèxtil, pell, químiques i agroalimentària), Educació, Sanitat, Serveis a la Ciutadanía (administració pública, arts gràfiques i transport), Serveis ( comerç, hostaleria, banca i estalvi) , Construcció i Serveis ( construcció, fusta, neteja i seguretat), Jubilats i Pensionistes, etc.

D'altra banda, desenvolupem la nostra activitat mitjançant les secretaries en àmbits específics com Organització i Recursos, Acció Sindical, Polítiques d'Igualtat, Dona i Comunicació.

COMISSIÓ EXECUTIVA

IVÁN RAMOS