El Ple del Parlament aprova una resolució per instar el Govern a intercedir davant Prysmian per evitar el tancament de les plantes de Manlleu i de Montcada

Foto En la sessió del Ple del Parlament de Catalunya celebrada aquest dimecres, 13 de novembre, els diferents grups parlamentaris han aprovat per unanimitat una resolució sobre el tancament de les plantes de General Cable de Manlleu i de Montcada i Reixac de l’empresa Prysmian.

Amb aquesta resolució el Ple del Parlament insta el Govern de la Generalitat a reunir-se amb la direcció de Prysmian per trobar una solució que eviti el tancament de les plantes de Manlleu i de Montcada i Reixac i garanteixi els llocs de treball. Així mateix, l’insta a potenciar i facilitar la recerca d’inversors per tal de mantenir l’activitat productiva de les dues plantes i a fer les gestions oportunes per mantenir el centre de R+D de la planta de Manlleu.

La resolució també apel·la el Govern a sol·licitar un informe jurídic a l’Autoritat Catalana de la Competència que dictamini el compliment de la llei per garantir la diversitat al sector.

CCOO d’Indústria de Catalunya valorem molt positivament l’aprovació d’aquesta resolució i demanem al Govern que actuï en conseqüència per evitar el tancament de les dues plantes, que no està justificat, i salvaguardar els prop de 500 llocs de treball que estan en perill.

Proposta de resolució aprovada pel Parlament
14/11/2019