Company a CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central

Mor Joan Manuel Zornoza, extreballador de la Generalitat

Foto El divendres 24 de juliol ens va arribar la notícia de la mort de Joan Manuel Zornoza Orozco, treballador jubilat del Sector de la Generalitat i amb molts vincles a la Federació de Serveis a la Ciutadania (FSC) de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central, a banda de germà del company Lluís-Vidal Sixto, secretari d'Acció Sindical de CCOO del Vallès Occidental - Catalunya Central. Nascut a Manresa l'any 1952, sembla que va morir per causes naturals a la zona de Salelles, al Bages, on havia sortit a caminar dijous i on els serveis d'emergència van iniciar una recerca alertats pels familiars en veure que no havia tornat a casa.

Ens unim al condol a la família i amistats.
27/07/2020