CCOO rebutja el tancament de la planta de TE Connectivity de Montcada

La direcció de TE Connectivity ha comunicat avui al comitè d’empresa la decisió de la multinacional de tancar la planta de Montcada i Reixac. CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja fermament aquesta decisió, que posa en risc el futur de 248 famílies. Per a CCOO es tracta d’una decisió estratègica de la multinacional que no respon a causes objectives i que no té en compte el valor afegit d’aquesta fàbrica ni la qualificació de la seva plantilla.

CCOO recorda que ara fa un any ja es negociar un expedient a l’empresa, que va suposar la sortida de 94 persones. L’acord assolit llavors preveia que no es plantejarien noves reestructuracions ni expedients durant tres anys, un compromís que ara la multinacional incompleix flagrantment.

CCOO d’Indústria exigeix a TE Connectivity que reconsideri aquesta decisió i adverteix la multinacional que farà tot el que estigui a les seves mans per garantir la continuïtat de la planta i dels llocs de treball.

CCOO lamenta la destrucció de teixit industrial i ocupació a la comarca del Vallès Occidental que comporten aquestes decisions empresarials de grups multinacionals, que estan aprofitant la situació actual per tancar plantes i deslocalitzar produccions a d’altres països, sense oferir alternatives industrials ni d’ocupació.

21/10/2020