Allò que la COVID-19 ens ha ensenyat: treballs essencials i serveis públics, necessaris i vitals

Escoles Neus Català i Apolo Giménez

20 de novembre del 2020

Atesa la situació provocada per la COVID-19, aquest any hem decidit programar les dues escoles que fem al territori en una única sessió telemàtica. Ho fem per compromís amb totes i tots vosaltres, i amb el convenciment que els temes que tractarem són de vital importància per a la nostra acció sindical i sociopolítica.

És imprescindible que ompliu el formulari d'inscripció. Un cop feta la inscripció, uns dies abans de la celebració de les escoles rebreu un enllaç per poder connectar-vos-hi.

La formació és una eina necessària i útil. Us convidem a participar-hi i a fer-ne difusió.

11/11/2020