CCOO rebutja el tancament de l'empresa Italco a Sant Quirze del Vallès

Foto CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja la decisió de la multinacional Italco de tancar la planta que té a Sant Quirze del Vallès, amb una plantilla de 246 persones. La direcció de l’empresa ha comunicat avui la seva decisió al ple del comitè d’empresa, adduint causes econòmiques.

CCOO considera que l’empresa, que produeix roba d’alta costura per a la firma italiana Ermenegildo Zegna, té futur a Catalunya i exigeix a la direcció que reconsideri aquest plantejament i busqui un nou producte per garantir la viabilitat de la planta vallesana i dels llocs de treball.

CCOO recorda que la plantilla d’Italco, que pràcticament està integrada per dones, està molt preparada i ha demostrat sobradament la seva capacitat i qualitat de treball. Per tot això, exigeix a la direcció de l’empresa un pla industrial de futur per a la planta vallesana, on fa 15 anys hi havia una plantilla d’unes 1.200 persones.

21/01/2021