CCOO exigeix a la direcció de l'empresa un projecte industrial de futur per a la planta de Castellbisbal

La plantilla de Delmon Group Ibérica inicia una vaga davant la situació d'incertesa actual

Foto Les treballadores i treballadors de l’empresa Delmon Group Ibérica, de Castellbisbal, han començat avui a les 14 hores una vaga amb caràcter indefinit per exigir a la direcció que aclareixi el futur de la planta i dels llocs de treball, davant la situació d’incertesa generada per les notícies que apunten una possible deslocalització de la producció i la consegüent pèrdua d’ocupació que això suposaria. Inicialment, les jornades de vaga previstes serien els dies 23, 24, 25, 26, 29, 30 i 31 de març.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la convocatòria de vaga i insisteix a la direcció de Delmon Group Ibérica que defineixi un projecte industrial de futur per a la planta de Castellbisbal que en garanteixi l’estabilitat. Així mateix, demana a l’empresa que deixi de banda la seva indefinició actual i aclareixi la incertesa generada per les informacions que preveuen un possible tancament de la planta.

De moment, la direcció de l’empresa segueix sense aclarir els seus plans de futur per a la planta de Castellbisbal, una situació que ens aboca al conflicte.

23/03/2021