CCOO de TMESA convoca una concentració de rebuig i condemna davant d'aquests fets intolerables

La Secció Sindical de CCOO TMESA condemna l'agressió que ha patit un treballador del transport municipal de Terrassa

Foto

La secció sindical de CCOO TMESA davant l'agressió patida per un treballador de l'empresa Transports Municipals d'Egara SA, convoca una concentració de protesta el proper dissabte, 17 d'abril, a les 11h, al raval de Montserrat, 14, de Terrassa, davant de l'Ajuntament.

La secció sindical vol manifestar el seu rebuig a qualsevol situació de violència i fer-ne ressò en el conjunt de la societat. CCOO fa una crida de repulsa davant aquests fets, manifesta la seva solidaritat amb el company agredit i declara que no tolerarà cap tipus de violència ni a la feina, ni enlloc.

15/04/2021