Coincidint que divendres 28 farà un any de l'anunci de tancament de la multinacional

Els comitès de Nissan convoquen noves mobilitzacions per exigir la reindustrialització de les plantes catalanes

Foto El divendres 28 de maig farà un any que Nissan va anunciar el tancament dels centres de treball de la Zona Franca, Sant Andreu de la Barca i Montcada i Reixach, una decisió que suposa la pèrdua de milers de llocs de treball. Fa més d’un any que les treballadores i treballadors de Nissan i de les seves empreses auxiliars estan en lluita contra aquesta decisió, una lluita que no s’acabarà fins que s’aconsegueixi una reindustrialització que doni resposta a la pèrdua de teixit industrial i d’ocupació que suposa la marxa de Nissan.

Per aquesta raó, els comitès d’empresa de Nissan convoquen una nova mobilització aquest divendres, coincidint que fa un any de l’anunci del tancament i que el conflicte encara no s’ha resolt. Els comitès han convocat una aturada de la producció a tots els centres afectats, durant la qual la plantilla es concentrarà per exigir la reindustrialització.

A la fàbrica de la Zona Franca, l’aturada serà de les 10.30 a les 12.30 h i la plantilla es concentrarà a la porta principal (carrer 3, 77-111); a la planta de Montcada, l’aturada serà de les 9.30 a les 11 h i la concentració es farà a les portes de l’empresa, i a Sant Andreu de la Barca, la plantilla s’aturarà de les 10.30 a les 11.30 h i es concentrarà a l’entrada de la fàbrica.

25/05/2021