Altres notícies

"Disputem els salaris, defensem els serveis públics"

CCOO del Vallès Oriental - Maresme - Osona convoca assemblees a les tres comarques per preparar mobilitzacions al novembre.

Mor l'històric sindicalista del metall del Vallès Oriental, Ildefonso Navarro

L'ildefonso va ser treballador i delegat de l'empresa Bosch de Lliçà i va arribar a ser secretari general de l'antiga Federació del Metall al Vallès Oriental

Mor l'històric sindicalista de CCOO d'Osona Lluís Donoso

CCOO de Catalunya i les CCOO d'Osona, del Maresme i del Vallès Oriental lamenten profundament la mort del històric sindicalista osonenc, Lluís¿Donoso, a l'edat de 82 anys.

més informació »

Increment significatiu de les persones ateses per la xarxa d'oficines del CITE al territori durant el primer semestre del 2021

Dades recollides a la memòria que ha elaborat el Centre d'Informació de Treballadors Estrangers

més informació »

CCOO aconsegueix una compensació per a la plantilla afectada per la subrogació d'una unitat de Diagnòstic Grifols a una empresa del sector

Gràcies a l'acció sindical de CCOO de Grifols s'ha aconseguit millorar les condicions d'aquest procés de subrogació més enllà de l'aplicació estricta de l'article 44 de l'Estatut dels Treballadors, com pretenia inicialment l'empresa. D'aquesta manera, les 22 persones que treballen en aquesta unitat percebran 7.000 € en concepte de bonus per cobrir les despeses que els suposi aquesta subrogació. Així mateix, se'ls mantindran l'antiguitat i els beneficis socials, perquè no perdin res.

més informació »

"L'acord de les pensions, una magnífica notícia"

Article d'opinió de Xavi Hernández, Secretari General de la Fed. de Pensionistes i Jubilats de CCOO VORMAROS sobre l'acord de pensions

més informació »