Tots els dimecres de 17 h a 19 h

CCOO ofereix un nou servei d'assessorament en matèria d'ajuts socials a Mollet

Foto

El proper dimecres 19 de maig, CCOO al Vallès Oriental, Maresme i Osona posa en marxa un nou servei d’assessorament per a ajuts socials al seu local a Mollet del Vallès. CCOO es  posa a disposició de tota l’afiliació per informar i ajudar en la gestió per sol·licitar els diferents ajuts i prestacions socials que estan a l'abast de les persones que ho necessitin en funció de la seva situació laboral i els seus ingressos econòmics.

CCOO oferirà aquest servei tots els dimecres de 17 h a 19 h al local del sindicat a Mollet del Vallès, rambla Balmes, 10, 1r pis. Caldrà sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon 93 860 19 40.

Així,  des de CCOO informarem i donarem suport a la gestió de subsidis no contributius del SEPE i el SOC, la renda garantida de ciutadania i l’ingrés mínim vital, subsidis que cal conèixer bé per poder gestionar la seva sol·licitud correctament per tal que puguin arribar a totes les persones i famílies que els necessiten per millorar la seva situació econòmica. Els responsables de l’atenció seran els companys Fernando Jiménez, advocat jubilat del Gabinet Tècnic jurídic de CCOO de Catalunya, i Raimon Gil, sindicalista jubilat.

Aquest servei, que serà gratuït per a les persones afiliades a CCOO, també serà obert per a tota la ciutadania. Així, la primera consulta serà gratuïta per a aquelles persones que s’afiliïn a CCOO amb tots els avantatges que ofereix l’afiliació.

Amb aquest nou servei, CCOO segueix posicionant-se com un sindicat social que treballa per millorar tot allò que ens afecta com a treballadores i treballadors dins i fora de l’empresa.

18/05/2021