La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO VORMAROS va convocar una concentració el passat dijous 17 de juny a Mollet contra el tancament d'oficines bancàries

Volem un millor tracte a la gent gran

Foto

El dijous dia 17 de juny a les 11 h del matí davant el BBVA (Balmes,1), els pensionistes i jubilats de CCOO DE VORMAROS (Vallès Oriental - Maresme - Osona) van convocar una concentració on van intervenir Xavier Hernández, secretari general dels pensionistes i jubilats de CCOO de VORMAROS i Lalo Plata, secretari general de la Unió de CCOO VORMAROS.

L’objectiu d’aquesta concentració era per reivindicar el no tancament d’oficines bancàries, l’acomiadament de personal i contra les gestions per Internet per part de les persones grans. La bretxa digital és exclusió social.

Primer es van establir horaris cada cop més limitats, després es va oferir l’ús del caixer amb el suport d’un empleat o empleada i, finalment s’ha remès a les persones a un caixer sense cap tipus de suport o ajuda, fet que s’ha agreujat en el cas de molts municipis tan urbans com rurals que s’han anant reduint o s’han quedat sense cap sucursal bancària.

Aquesta pràctica dels serveis bancaris no contribueix a la sensibilització i al foment del bon tracte cap a la gent gran, ans al contrari, sinó que posa de manifest la deshumanització de l’atenció d'aquestes entitats envers nosaltres.

Per això instem el conjunt d’entitats financeres i bancàries que operen als nostres municipis que revisin els seus protocols recuperant l’atenció personalitzada adreçada a aquelles persones grans o vulnerables que no poden fer ús de les tecnologies i se’ls assessori, informi i acompanyi en la realització de gestions.

Fes clic per veure:

galeria fotogràfica de la concentració

15/06/2021