Va ser secretari general de CCOO d'Osona entre el 1984 i 1996

Mor l'històric sindicalista de CCOO d'Osona Lluís Donoso

Foto

CCOO de Catalunya i les CCOO d’Osona, del Maresme i del Vallès Oriental lamenten profundament la mort del històric sindicalista osonenc, Lluís Donoso, a l’edat de 82 anys.

Lluís  Donoso  va arribar a Catalunya l’any 1950 i des de molt jove va iniciar la seva trajectòria sindical que el va portar a ser secretari general de CCOO d’Osona. Part del seu treball s’ha realitzat des del CITE de CCOO, i des dels anys 80 va participar en l’organització Osona Solidària. L’any 2009 va rebre el premi Enric González concedit pel sindicat de CCOO d’Osona.  Donoso  ha tingut una llarga trajectòria solidària, tant a Osona com a la seva ciutat, Manlleu, marcada per la defensa i reivindicació dels drets dels treballadors i les treballadores, de col·lectius immigrants i de persones amb risc de marginació. Sempre el recordarem.

13/10/2021